Oplev en Toyota Yaris Cross med egne øjne

20 October 2021 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det er jo nok så fint at se reklamer for en bil, om man overvejer at købe den eller ej, for man kan blive udsat for den slags reklamer på det rigtige tidspunkt, når man er ved at søge efter en bil.

Specielt på de sociale medier kan man risikere/være heldigt, at man får tilsendt en del af den slags reklamer, fordi ens søgehistorik bliver registreret, hvor man så kan se, at du er ved at søge efter en ny bil, og så får du reklamer derefter.

Man kan jo vælge at se det som en gavnlig service, hvor man får tilbud på den slags, som man alligevel er ved at søge, så mulighederne kommer til en, end at man skal opsøge dem selv.

Så hvis man nu søger efter en Toyota, så kan man blive heldig at blive udsat for en reklame for en moderne Toyota Yaris Cross.

Få set bilen efter på egen hånd

Men sådan en reklame give jo ikke en personligt en fornemmelse for, hvordan proportionerne er i bilen, hvor meget den fylder, hvordan den er indrettet, om der er plads i den til hele familien og de andre behov, man har til sådan en bil.

Meget af det kan man se i reklamen, og man kan læse om den bil, men det kan aldrig slå, at man selv kommer ud til for eksempel en forhandler, hvor man sidder i bilen, rører ved rattet og ikke mindst kan stille en masse spørgsmål til forhandleren om den her bil.

Sådan en reklame er jo begrænset i sin sendetid, og man sidder nok tilbage med en masse spørgsmål hertil, som man gerne vil have besvaret af en kyndig, der har tid til en.

Alt dette kan man opleve hos en forhandler, specielt hvis der er en særlig anledning ved et åbent hus.

More articles