Når det kræves reparation af ens facadeskilte

04 November 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Man er glade for de facadeskilte, som man har købt via Nordik Sign, men selvom de kommer i udsøgt kvalitet, så er der som bekendt intet, der holder evigt; og derfor kræves der vedligeholdelse og rengøring af disse skilte.

Det kan man ofte sørge for at klare selv, men så kan det også blive nødvendigt med decideret reparation, og her er det ikke altid, at man som ejet af skiltet kan gå ind og gøre det selv.

Et uheld kan jo være, at der af den ene eller anden grund er blevet revet et stykke af ens facadeskilt af, som kan være på grund af vind og vejr, hvor der måske har været godt med storm en enkelt dag, hvor skiltet måske endte i nogle uheldige vibrationer, eller der måske blev kastet noget efter skiltet, så kan det måske ikke holde til det.

Her kan man nok næppe selv gå ind at fikse det, da det kræver værktøj og helst nogle reservedele, man ikke lige selv har på lager, da ens firma jo arbejder med noget helt andet end at ligge inde med facadeskilte og reservedele dertil.

Men man vil gerne have fikset det i god tid, fordi man ikke har et reserveskilt liggende, og man kan ikke se, hvad man egentlig forhandler, hvis ens skilt mangler en del af budskabet.

Her skal man nok gøre det klart for sig selv, om skiltet er så meget i stykker, at det skal sendes til reparation, så man må undvære at have et skilte eller lave et reserveskilt dertil, eller om man måske kan få det lavet på stedet.

Dog er det jo ikke sikkert, at man selv er eksperten til at kunne bedømme det, så nogle gange kan Nordik Sign måske selv analysere sig frem til det, eller den enkelte reparatør kan fortælle dig, om skiltet skal ind på værksted, man kan lave det ophængt, eller det skal pilles ned.

More articles